Prowadzeniem rozmów z klientem mających na celu rozpoznanie jego potrzeb – zbieranie i analiza wymagań.
Pomocą przy prowadzeniu warsztatów biznesowych:
rozpoznawanie celów biznesowych,
mapowanie procesów biznesowych wraz z propozycjami usprawnień,
proponowanie rozwiązań biznesowych i narzędziowych z zakresu systemów klasy CRM (marketing, sprzedaż, contact center, b2b i b2c).
Pomocą w przygotowywaniu propozycji rozwiązań.
Ścisłą współpracą z działem realizacji projektów oraz okazjonalną współpracą z działem sprzedaży.
Realizacją projektów w ramach zespołu wdrożeniowego SF CRM:
konfiguracja podstawowych modułów SF: Sales Cloud, Service Cloud oraz SF Platform,
dostarczanie funkcjonalności w ramach naszego procesu Continuous Integration/Delivery: praca z repozytorium kodu, automatami budującymi kod (Bitbucket Pipelines/Bamboo/Jenkins, itp),
praca głównie w metodyce Agile.
Opcjonalnie: rozwój, szkolenia i praca z innymi produktami Salesforce – Marketing Cloud, Pardot, Veeva, Vlocity, itp. – możliwe specjalizacje.
Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania
Min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
Dobrej znajomości produktów Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Platform).
Umiejętności testowania wyników swojej pracy.
Podstawowych umiejętności analizy biznesowej (znajomość UML/BPMN, umiejętność tworzenia User Stories).
Doświadczenia w prowadzeniu analizy biznesowej.
Samodzielności w proponowaniu rozwiązań klasy CRM.
Wysokich zdolności komunikacyjnych.
Nastawienia na rozwiązywanie problemów.
Wielozadaniowości.
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1).
Gotowości do podróży służbowych w wymiarze około 10% czasu (Polska i kraje Bałtyckie) – po ustaniu pandemii.
Mile widziane:
Doświadczenie z pracą z repozytorium kodu i automatami budującymi.