Salesforce Marketing Automation Architect

Job Description & Summary

PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie – Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.

Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce – światowego lidera w obszarze CRM.

Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Revenuer Cloud, Heroku, Vlocity, Tableau CRM, Marketing Cloud czy Interaction Studio).

Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!

 

 

Obowiązki:

  • Zbieranie biznesowych, marketingowych oraz technicznych wymagań w celu stworzenia skalowalnego rozwiązania

  • Architektura konfiguracji platformy i jej komponentów, planowanie zarządzania danymi i ich przepływu w celu stworzenia zaawansowanych rozwiązań automatyzacji marketingu

  • Definiowanie standardów i procesów, które usprawniają procesy marketingowe, użycie technologii do polepszenia jakości pracy

  • Definiowanie punktów integracji systemów marketing automation z innymi systemami

  • Definiowanie logicznej architektury rozwiązania oraz wysokopoziomowej fizycznej architektury na podstawie dostępnej infrastruktury

  • Proaktywność w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów przepływu danych

  • Świadomość rozwiązań i trendów na rynku (np. jak standardy marketing automation wpływają na wymagania do wydajności systemu), umiejętność zastosowania nowych technologii i praktyk biznesowych w projektach marketing automation

  • Zapewnienie zgodności budowanego rozwiązania ze standardami rynku

  • Ustalenie i walidacja szczegółów wymagań biznesowych oraz ich odzwierciedlenie w architekturze rozwiązania

  • Bliska współpraca z innymi zespołami projektowymi: CRM, data, integracja

Oczekiwania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w branży IT

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z narzędziami Marketing Cloud, innymi platformami SFMC (np. Audience Studio-DMP, Datorama, Interaction Studio, Customer 360 etc.)

  • Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, rozwiązania DMP)

  • Dobre rozumienie technologii HTML, CSS, Javascript

  • Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C, umiejętność zaplanowania architektury rozwiązań szytych na miarę i integracji

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektu Marketing Cloud, który miał na celu zbudowanie zaawansowanych automatyzacji i ścieżek do kampanii marketingowych (projekt z zespołem MC 3+ osoby)

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne – łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim)

  • Dobre rozumienie koncepcji: tworzenie solution design i architektury; relacyjne bazy danych (rozwiązania oparte o SQL); zarządzanie danymi oraz procesy ETL, web analytics

Co Ci oferujemy:

  • Długofalową współpracę

  • Szkolenia techniczne i certyfikacje

  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT

  • Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Elastyczny czas pracy – w zależności od projektu

Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:

pl_ITrecruitment@pwc.com.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja – lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633)  przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.