DZIEŃ TRZECI
AGENDA
10:00 - 11:00
"Accelerate", znaczy "przyspieszać". O tym, jak projekty w PwC nabierają rozpędu dzięki Akceleratorom.- Paweł Dobrzyński
Każdemu projektowi informatycznemu nieodłącznie towarzyszy niepewność. Czy wdrożenie zakończy się terminie? zgodnie z budżetem? Czy efekt końcowy będzie zgodny z oczekiwaniami? Odpowiedzią na te wątpliwości może być użycie akceleratora - konfigurowalnego zestawu funkcjonalności, które są od razu gotowe do użycia. Podczas sesji opowiemy o przykładowym wdrożeniu Salesforce Sales Cloud opartym na akceleratorze i pokażemy w działaniu nas akcelerator do wdrożeń Salesforce Field Service.
11:00 - 11:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami
11:30 - 12:30
Sposób na projekt Marketing Cloud: najlepsze praktyki prowadzenia projektu wdrożenia Salesforce Marketing Cloud - Anastasiya Penska
Nowy projekt - tyle do zrobienia. Podczas prezentacji dowiesz się na co zrwócić uwagę na każdym etapie projektu Marketing Cloud. Po kolei przejdziemy przez wszystkie fazy projektu oraz szczegóły któe sprawiają że jeden projekt jest sukcese, jest poukładany i komfortowy dla zespołu wdrożeniowrgo i odmienia codzienność marketerów po stronie klienta, a drugi jest niekończoncym się stresem. Jaką rolę na projekcie Marketing Cloud odgrywają standardy kodu i dokumentacji? Na co warto zwrócić uwagę podczas fazy analizy? Jaka specyfika Marketing Cloud jest najczęstrzym problemem podczas wdrożeń? To tylko kilka przykładów pytań które omówimy w trakcie prelekcji.
12:30 - 13:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami
13:00 - 14:00
Jak zmieniać świat z wykorzystaniem Salesforce? #ImpactThatMatters - Aleksander Pruziński, Monika Sadoch, Wojciech Kowalczyk, Tomasz Mikołajewski, Anna Kucińska
Słów kilka o sprawnym przeniesieniu funkcjonowania fundacji i uniwersytetu do świata online za pomocą Salesforce Nonprofit Cloud.
14:00 - 15:00 Długa przerwa na kontakt z Wystawcami
15:00 - 16:00
Certyfikaty Salesforce: droga do Certified Technical Architect (CTA) - Jakub Stefaniak
Jak zostać Salesforce CTA w trzech krokach? 1. Wysłuchaj tej prezentacji 2. Przygotuj się 3. Zdaj egzamin Krok pierwszy nie jest obowiązkowy, ale na pewno pomoże. Porozmawiamy przy okazji o tym, jak odnaleźć się w świecie pełnym certyfikatów, gdzie szukać motywacji do kolejnych godzin spędzonych na nauce i czy ten trud się kiedyś spłaci?
16:00 - 16:30 Przerwa na kontakt z Wystawcami
16:30 - 17:30
Salesforce CMS - co zrobić, gdy konfiguracja to za mało - Aleksander Wojdyga
Salesforce Content Management System to jeden z gotowych produktów z portfolio platformy Salesforce. Dostarcza gotowy system do udostępniania danych tekstowych i binarnych poprzez różne kanały. Wspiera również integrację i migrację z innych obecnych na rynku systemów CMS. Prezentacja przybliży temat tego, co zrobić, żeby rozszerzyć możliwości tej aplikacji za pomocą konfiguracji i implementacji. Od utworzenia nowych typów danych CMS, poprzez import, aż do ich prezentacji w Community Cloud.
17:30 - 18:00 Przerwa na kontakt z Wystawcami